Jeg tænkte jeg ville dele bitter erfaring med jer. Vi købte i maj 2010 et asko komfur. Alt var fryd og gammen indtil der ca hvert halve-hele år går noget i stykker.
To gange har ovnen været i stykker- den ene gang en ledning nu er de formentlig det samme.
Derudover har uret været i stykker 2 gange.
Håndtaget har ikke kunne blive siddende og gasdysserne er konstrueret meget upraktisk da der kan komme snavs derned.

Upraktisk og upålideligt.
Da det jo minder om den gang 25/11-11 hvor vi fik lavet ovnen med en ledning ringer jeg til asko og siger at nu har jeg mistet tålmodigheden, men Kundeservice ejer de to ansatte jeg taler med derindefra absolut ikke.

Jeg vælger at kontakte Whiteaway hvor jeg har købt produktet i sin tid og der er to ansatte ved telefonerne der heller ikke yder Kundeservice for det er da kun en ovn som ikke virker.
Jeg beslutter mig så for at skrive på deres chat og her sidder en forstående ansat som gør hvad der står i hendes magt for at hjælpe, nu venter jeg blot på svaret.
Jeg har ikke længere tålmodighed og tillid til det produkt, så jeg ønsker pengene tilbage, det burde jeg have min ret til da det er samme fejl som tidligere.
Men jeg vil kontakte Forbrugerstyrelsen på mandag.
Øv siger jeg. Det var nødvendigt at tilberede hveder på grillen.

Share
Køb ALDRIG Asko Vølund
Tagged on:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Copyright © 2017 etlivpaalandet.dk. All Rights Reserved.  WordPress Plugins